FlexGym - fuld sæson

1800DKK
  • 1. september 2021 – 30. juni 2021
  • Crosstræning
  • Mave/Balle/Lår
  • Puls / Styrke
  • FlexGym Bike

AIG Klippekort

280DKK
  • Klippekort med 8 klip
  • Alle FlexGym hold

Book din næste træningssession her

AIG præsenterer et træningskoncept for alle, der ønsker at træne varieret i vores gymnastikmiljø. Deltag i Crosstræning, Mobility, Puls/Styrke  eller prøv FlexGym Bike. FlexGym tilbyder hold alle eftermiddage i løbet af ugen og lørdag formiddag.
Bliv en del af et fællesskab og kom i form på samme tid. 

Læs om holdene nedenfor

Vi udvikler hele tiden vores udbud af FlexGym-hold. Udbuddet kan derfor ændre sig ud fra medlemmernes efterspørgsel og holdenes popularitet. Kontakt os, hvis du har forslag til supplerende FlexGym holdtilbud.

Crosstræning

Crosstræning er for dig som vil kombinere styrke og konditions træning. Det er intensiv og effektiv styrke og konditions træning til musik. Alle kan være med uanset niveau. Instruktøren vejleder dig i udførsel af øvelserne og differentiere vægt og øvelser ud fra dit niveau. Vi garanterer for en sjov og effektiv træning som giver sved på panden. Undervisningen varer en time inkl. let opvarmning og udstrækning.

Instruktører: Gitte, Jan, Ivan, Jeppe, Anna og Nicolaj.

Puls og Styrke

På Puls/Styrke holdet kombineres styrketræning og konditionstræning. Træningen starter med en opvarmning hvor muskler og led bliver varme og klar til dagens træningen. Herefter instruerer instruktøren dig igennem en række øvelser, hvor teknikken øves og forfines. Styrke øvelser vil oftes være øvelser som træner de store muskelgrupper f.eks. squat, rows, dødløft osv. Hvor konditionsøvelser kan variere og være alt fra ro, løb og burpees. Træningen varierer fra gang til gang, hvor du både vil lære træningsbegreber som “tabatha”, “Emom”, YGIG” og meget mere.

Instruktører: Astrid

FlexGym Bike

På Bike holdet bliver du udfordret på en spinning cykel. Holdet foregår i spinningssalen på Aalborg sportshøjskole. Timen er til dig, der ønsker at forbedre din evne til at arbejde med intensitet over længere tid og dermed forbedre din udholdenhed, samt dit kredsløb.
Intensiteten er let til moderat, med fokus på lange intervaller.

Alle kan deltage på AIG’s bikehold og du behøver ikke det store forkromede udstyr for at komme igang. Blot et par spinningssko og en drikkedunk. Det er desuden muligt at låne spinningsko.

Instruktør: Jens

Vores FlexGym-instruktører

Gitte
Gitte
Jens
Jens
Maria
Maria
Sjöfn
Sjöfn
Astrid
Astrid